Таг дигитална реклама
-
IBM спря рекламите си в X, след като се появиха до пронацистко съдържание
Нов доклад показа сходен проблем и с рекламите на други технологични гиганти
6 -
Apple прибира 36% от приходите на Google от реклами при търсения през браузъра Safari
Досега двете компании не искаха да разкриват подробности за споразумението си
-
Meta забранява създаването на политически реклами с нейните AI инструменти
Компанията разширява забраната и до силно регулирани индустрии
-
Оръжията на Amazon за празниците - намаления, доставки в същия ден и изкуствен интелект
Компанията ще разчита силно на AI за създаването на персонализирани реклами
-
Технологичните инвеститори не вярват във възстановяването на рекламните приходи
Отчетите на Meta, Alphabet и Snap показаха известно притеснение за бъдещето
-
Разходите за дигитална реклама в САЩ забавят темпа си на растеж
През 2022 г. рекламодателите са платили 209,7 млрд. долара, сочи нов доклад
-
Amazon се превръща в заплаха за Facebook на рекламния пазар
Социалната мрежа среща трудности в таргетирането на потребителите след промените, които Apple направи
-
Мартин Сорел: Очаквам изключително силно възстановяване на Meta
Рекламните приходи на Amazon имат потенциала да достигнат 100 млрд. долара след време, твърди рекламният ветеран
2 -
Meta и Alphabet губят доминацията си на пазара на дигитална реклама в САЩ
Компании като Amazon, TikTok и Apple могат да си извоюват по-добри позиции в следващите години
Пазари